Gerçi profillerin nasıl alındığını artık web sitemi takip eden Türk ve Ecnebi dostlarım biliyorlardır mutlaka,profillere ek olarak ayrıca önemli olan panel ve spi dosyalarını da almak gerektiğini düşündüm,bunun nedeni de yazılım yükleyen bazı arkadaşların,yazılımı yükledikten sonra ekranı ters açılıyor olması.

Siz iyisimi kendi panelinize ait “panel” dosyasını da tvden alın,elinizde bulunsun,kötü durumda tvye geri yüklersiniz,paneliniz düzelir 🙂

Zipten çıkarttığınız OKU dosyasına göz atmayı unutmayınız  🙂

NOT:

Bazı modellerde panel dosyası tek ,bazılarında 2 dosya geliyor ,kaç adet gelirse gelsin,mutlaka profillerinizle beraber SAKLAYIN

Dosyayı BURADAN indirebilirsiniz.

Aşağıdaki linkten de konuyu takip edebilirsiniz.

Link

Bugün ,önceden elle yüklediğim virtualbox 5.x sürümünü yine elle 6.0 sürümüne yükselttim ,ama VB ilk açıldığında hemen hata verdi.Şaşırdım,kaldırıp tekrar kurdum ,olmadı ,5x sürümde çalışan uygulama neden 6x sürümde çalışmadı ilginç dedim kendi kendime.Ben pek kernel yüklemesi yapmıyorum, problem aşağıdaki kısaltılmış çıktıda görünüyor,kernel modülle alakalı sorun olduğu belli ama yinede çalışmayınca şaşırdım  :

The VirtualBox kernel modules do not match this version of VirtualBox. The installation of VirtualBox was apparently not successful. Executing

'/sbin/vboxconfig'

Yukarıda kod içinde verilen “/sbin/vboxconfig ” komutunu konsolda çalıştırınca tabii ki yine hata verdi ,dmesg komutuyla da hata iyice “beni gör” dedi 🙂
Aslında pek fazla uğraşmadım ,hemen kerneli 4’ten 5’e yükselttim,sorun otomatikman ortadan kalkmış oldu 🙂 Yani bu durumda kalırsanız ve benim gibi pek fazla kerneli yükseltmiyorsanız,önce kerneli yükseltin 🙂

pclinuxos indirme adresi:

Tıklayınız

 

Bazı zamanlar tvde kanal değiştirirken kendi kendine reset atıyordu,çok sık olmasa da bu iş biraz can sıkıcı olmaya başlamıştı.Özellikle 2-3 uydu varsa mutlaka yapıyordu ki tek uydu kurulumu yaptığım halde yinede reset atıyordu 🙂

Aslında bu işi yeni çözmedim,:) ama yeni yayınlıyorum,Buradan indirdiğiniz “Kanal_reset_iptal.zip” içindeki pdf dosyasını güzelce okuyun,yapılamıyacak bir şey değil,gayet basit ama “ben yapamam” diyorsanız sakın ellemeyin,tv reset atsın dursun 🙂

vestel kanal reset iptal etmek

Dosyayı BURADAN indirebilirsiniz.

Ayrıca aşağıdaki forum sitesinden de faydalanabilirsiniz.

Forum

NOT:

Fotoğraftan da göreceğizin üzere 8 ve 4 mb ayrı ayrı yükleyici bulunmaktadır,diğeri tek seçimliydi ve NCIT uygulaması yoktu.

gx6605s new editor
new editor

Evet,yine amerikayı yeniden keşif değil elbette,ama kendi tarafımdan düzenlenmiş,Türkçeye çevrilmiş ve ecnebilerin yaptığını ben neden yapamayayım diyerek topluca bir araya getirilmiş ,halen kullandığım GX6605s işlemcinin programlarıdır.Decompres-compres ve editleme, veya unpack-repack ve editleme programları,hex editörler de içindedir.Gerçi bu işlerden pek çok anlamam ama birşeyler yapmaya çalışıyorum.

gx6605s yazılım yükleme – download

 

vestel profil editor

Vestel ve üretimi televizyonların profillerini ,panel dosyalarını ve diğer dosyaları tvden alma ve bunların içinden özellikle profil dosyalarını düzenleme programlarının tümü bir dosya içindedir.
Yapmanız gereken sadece istenilen dosyayı usbye kopyala,tv usb girişe tak ve kumandadan OK tuşuna bas.
Aslında arada sırada verdiğim ve bunlarla alakalı yazdığım dosyalardır,en iyisi hepsinin bir arada toplanmasıdır dedim.Özellikle önceki sayfalarda bu konuda neredeyse yok yok,sekiz(8) konu modlama işinin anlattım,birçok site ve foruma buradan link verilmiş,anlayacağınız farkında olmadan baya ünlü olmuşum . Hadi tamam,bu kadar övünmek yeter ,şimdi iş zamanı . 🙂

NOT:
Sizin sistemler yani window$ larınız virüs uyarısı verirse ,es geçin lütfen,kendileri çok nazik olduklarından “hopss,virüz var” gibi saçma sapan bildirimler verebiliyor(lar) ,siz dinlemeyip çalıştırın bişi olmaz

NOT:
java linux çalıştırma dosyaları ahım-şahım değillerdir ama bana aittir,nedense belirteyim istedim,linux kullananlar bilirler,bazı kütüphanelerin de yüklü olması gerekir ama elde bulunsun .

NOT 2:

TIKLAYIN

 

Botech cihaza farklı model uydu alıcısı yazılımı attığınızda bazen kumanda çalışmıyor ve imdada 8in1 yetişiyor(du) ,kendi düzenlediğim ve kullandığım kumanda keymap’i veriyorum, bununla ister Botech kumandasını kullanın,isterseniz Hometech veya Next ,şakır şakır çalışıyor
NOT:
Botechin kendi yazılımında dvb klasörü sıkıştırıldığından ona atılamıyor maalesef ama diğer dvb klsörü olanlara çekinmeden kopyalayın.

    <item display="Remote 12" group="boxsam"/>
    <item display="Remote 13" group="HT1010_1"/>
    <item display="Remote 14" group="HT1010_2"/>
    <item display="Remote 15" group="HT1010_3"/>
    <item display="Remote 16" group="HT1010_4"/>
    <item display="Remote 17" group="next punto plus"/>
    <item display="Remote 18" group="next"/>
     <item display="Remote 19" group="next special"/>
Konu için Link:

BURADAN İNDİRİN